Bijna is het zover!

Saludos a todos,,

Nog vier dagen en dan is het zover. Het moment van afscheid voor best een lange periode breekt dan toch echt aan en eerlijk gezegd zie ik daar het meest tegenop.

Ik zie mijn lieve Richard en Daantje al schakelen, zij pakken steeds meer taken over. Een paar dagen geleden kwam ik, zoals gewoonlijk weer eens te laat, thuis van mijn werk. En voilà de was hing buiten op, een vreemde gewaarwording. De was instructie wordt goed opgevolgd en trouw worden de vele wasbeurtjes gedraaid. Het lijkt er op alsof ik voor 1 jaar vertrek. Zoveel als mogelijk worden de momenten van gezelligheid gecreëerd, van drie keer een bbq tot een glaasje wijn na het werk echt ieder moment wordt met volle teugen gepakt.

Ik kijk naar mijn tuin en zie dat de blaadjes van de tuinplatanen flink groeien. Ik bedenk mij dat, als ik terug ben, vol van blad en dus ons groene dak is boven ons terras. Gek idee, vertrekken in het voorjaar en terug komen in de zomer.

Morgen mijn laatste dagje werk. Ook dat was een uitdaging en het heeft gevoeld als een drietal bergetappes achter elkaar. Misschien heb ik een beetje overdreven om alles zo goed als mogelijk achter te laten? Ik had er geen rekening mee gehouden dat een paar  lieve collega's gedag kwamen zeggenen zelfs cadeautjes bij zich hadden. Die kleine dingen, bijzonder om dit te ervaren.

Nog een wekendje genieten en dan begint mijn grote uitdaging eindelijk...

1. Jacobien:
    11 mei 2016
    Ik snap je helemaal dat je er nu een beetje tegen opziet! Maar als ze nu al je instructie opvolgen komt dat straks helemaal goed! Daar kun je wel op vertrouwen. Dikke kus
  2. 11 mei 2016
    Hallo hier je ma ik vind het heel knap van je, en zeker zullen we je missen.
    Maar het gaat goed komen.
    We wensen je veel succes .Xxx
  3. Mark:
    11 mei 2016
    Wij wensen je veel succes en plezier tijdens je reis. Je kan het en we zijn nu al trots op je. Liefs, Bob en Mark.
  4. Anja steketee:
    11 mei 2016
    De dagen en uren gaan nu tellen he ! Begrijpelijk dat opziet tegen het afscheid nemen. Maar een lang gekoesterde wens gaat nu echt in vervulling . En ,je KAN HET , hou daar aan vast xxxxxx dikke knuffel van ons ,Chris en Anja
  5. Jan:
    12 mei 2016
    Raar maar geruststellend om te merken dat de overdrachten van huishoudleijk taken en werk goed verlopen. Het gemis van naaste familie zal voor beide kanten zijn moeilijke momenten hebben maar dat is ook een proces waar je sterke uitkomt.
    Weet dat je niet alleen loopt maar dat er vele met je mee leven. Zij voelen niet de spierpijn maar die gedacht zal je (nog) volharderder maken.
    Heel veel succes. groetjes Jan
  6. Marion V.:
    12 mei 2016
    Jippie!! Is het zover. Je zwaaide zo vrolijk net op de trap en toen je weg was snapte ik ineens waarom. Je wordt in ieder geval met veel hartelijkheid uitgeleide gedaan. Ook door je familie. Alleen dat is al bijzonder om eens mee te maken. Ik overweeg bijna zelf om een tijdje op reis te gaan. Heel veel plezier!! Na zo'n gedegen voorbereiding wordt dit zeker een super belevenis en een hernieuwde kennismaking met jezelf.
  7. Ditty Oppelaar:
    14 mei 2016
    Ja lieverd,dat afscheid hoort erbij. Dat is een naar gevoel. Maarje krijgt er zoveel voor terug.Denk maar aan het terug zien als je alles achter de rug hebt. Dan is het weer zien vele male groter. Wil je ook denken aan Fred als je daar een kaarsje gaat branden? Liefs en heel veel sterkte van Ditty. XXX
  8. Jan:
    15 mei 2016
    Lieve Ineke, terwijl jij de laatste spullen inpakt heb ik je motivatie gelezen. Ik weet zeker dat met deze eretocht die naaste in alle rust een nog warmer plaatsje in je hart krijgen.
    Ook je mannetje en de kids zullen je met hun gedachte en belletjes kunnen bijstaan in deze uitdaging. En je zal moeilijke momenten tegen komen maar jou kennende kom je daar ook nu weer sterker uit. Wat ik van het weer gezien heb is het droog, zonnig en niet te warm dus een mooie start. Succes ik/we gaan je volgen. Groeten Jan
  9. Sjaak sebregts:
    17 mei 2016
    beste Ineke,
    ik wens jou een goede reis toe ik heb je vorige week op het werk mis gelopen vandaar mijn mailtje nu.
    ik hoop dat je een mooie en prettige reis hebt en hoop via de mail van je te horen groet en een dikke kus voor onderweg sjaak sebregts