Nog 10 weken te gaan....

5 maart 2016

Vandaag mijn vliegtickets geboekt, een grote stap in de voorbereiding van mijn Camino. Het gaat er nu echt op lijken, spannend zeg. Voor mijn gevoel kom ik tijd te kort om alle spulletjes compleet te krijgen en de trainingen qua zwaarte op te gaan schroeven.

De weekenden worden korter en zal de komende weken mij meer aan het trainingsschema moeten gaan houden. Gezellige uitjes met vrienden maar afzeggen, griep en allerlei klachtjes negeren en vooral streng zijn voor mezelf. Of toch juist niet?

1. Richard:
    Super spannend, aftellen begonnen
  2. Wilma weeda:
    5 maart 2016
    Ga je zeker volgen. En missen vooral snik maar zal duimen je kan het. Kus je zu...je
  3. Mark:
    5 maart 2016
    Trots op je. Je kan het.
  4. Corry Wouters:
    5 maart 2016
    Stoer hoor,ik ga je volgen?succes met alle voorbereidingen
  5. Jet van Dijke:
    Kanjer! Ik vind je zo dapper, wat komt t al dichtbij Zo! I follow you
    Kussa
  6. 6 maart 2016
    we willen je zeker volgen liefs Ma.
  7. Willemijn:
    8 maart 2016
    Zo gaaf dat je dit gaat doen!
    x Willemijn
  8. John:
    8 maart 2016
    Mooie motivatie waarom je een "eindje gaat kuieren" Ineke. Jouw kennende ga je dit zeker tot een goed einde brengen. Heel veel succes, John!
  9. Gerhard:
    9 maart 2016
    Gaat deze reis, die nu al begonnen is, niet over loslaten? Ik ga je volgen kanjer!
  10. Rowena Hertogh:
    11 maart 2016
    Supertrots op je dat je dit gaat doen en je komt vast herboren terug. Zal tussentijds onze goede gesprekken wel missen maar halen we nadien wel in. Leuk dat ik beetje mee op reis mag